Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest wsparcie jego uczestników w praktycznym wykorzystaniu znajomości zasad etyki zawodowej, w tym przede wszystkim przedstawienie zagadnień odnoszących się do etyki urzędniczej oraz sposobów komunikacji w relacjach z klientami administracji publicznej.
Adresatami szkolenia są pracownicy organów administracji publicznej, w tym pracownicy mający kontakt z klientem administracji.
Zakres tematyczny szkolenia: Etyka zawodowa i komunikacja interpersonalna
- Pojęcie i funkcje norm moralnych w systemie norm prawnych
- Etyka a deontologia zawodowa i jej specyfika
- Etyka zawodowa urzędnika
- Komunikacja interpersonalna jako element komunikacji społecznej
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Inteligencja emocjonalna w komunikacji interpersonalnej
- Empatia i asertywność jako elementy inteligencji emocjonalnej
- Słuchanie jako element komunikacji
- Skuteczność i zaufanie w komunikacji interpersonalnej
- Techniki komunikacyjne
- Konflikt i trudny klient w komunikacji interpersonalnej
Konsultacje, dyskusja
Prowadzącym szkolenie jest radca prawny z wieloletnim doświadczeniem praktycznym i dydaktycznym.
Sławomir Pilipiec – doktor nauk prawnych, radca prawny, stały mediator sądowy przy Sądzie Okręgowym w Lublinie, zastępca rzecznika dyscyplinarnego w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Lublinie, wykładowca w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Lublinie oraz na Wydziale Prawa i Administracji UMCS w Lublinie; członek Komisji do Spraw Aplikacji Krajowej Rady Radców Prawnych w Warszawie, Zastępca Kierownika Szkolenia Aplikantów Okręgowej Izby Radców Prawnych w Lublinie.
Czas trwania:
godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)
Zajęcia odbywają się w godzinach: 9:00-16.15
Cena szkolenia dla grupy (max do 15 osób): 2800,- zł netto
Cena szkolenia w przypadku zgłoszeń indywidualnych: 300,- zł /osoba
Cena zawiera:
- udział w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy